UI vs. UX cu ce se diferențiază cele două abordări, Computerscom

by Optimizare SEO
3 săptămâni ago
32 Views

UI vs. UX cu ce se diferențiază cele două. UI vs. UX web design, este important atunci când vine vorba de angajare și recrutare. În aceste aspecte, contradicția se refrânge asupra fișei postului a unui specialist.

Subiectul UI vs. UX se dezvoltă regulat în orice forum. UI vs. UX este o dezbatere aparent constantă.

Introducere

Cu toate acestea, realitatea este că sunt întrețesute și nu poți avea unul fără celălalt. Nu puteți avea o experiență de utilizator (UX) fără o interfață de utilizator (UI) și UI este o parte integrantă a UX.

Vă recomandăm:

Iar, obținerea unuia dintre drepturi necesită multă testare a utilizatorilor. În realitate, este un argument fără rod. Deci, de ce este încă o dezbatere atât de înfloritoare printre specialiști?

Ambii termeni își au originea în domeniul academic al interacțiunii om-calculator, unde interfața este bitul vital care permite ambelor părți să comunice. În primele zile, UI era reprezentată de comutatoare și butoane.

A evoluat apoi într-o interfață grafică cu tastaturi, monitoare și mouse-uri. În aceste zile, când avem atingere, gesturi și voce ca interfețe de utilizator comune, există tendința ca oamenii să uite că nu este întotdeauna un lucru ce ține de grafică.

Dacă doriți să aflați informații suplimentare despre subiect, ne puteți contacta pentru cursul despre UX design. Discursul acestei dezbateri, chiar dacă este superficial la suprafață, influențează piața servicilor de web design.

UI vs. UX pentru angajare

Este important să înțelegeți diferența dintre UI vs. UX atunci când căutați să vă alăturați unei companii într-un nou rol, sau dacă doriți să adăugați la echipa dvs. un nou membru. Când căutați un loc de muncă în UX, veți observa rapid că există o serie de atribuții diferite.

Unii doresc ca o persoană UX să facă totul, de la redactare până la codare, în timp ce alții doresc o persoană UX/UI care să poată realiza interfețe frumoase, precum și să efectueze cercetări ale utilizatorilor și să definească o strategie la nivel înalt.Mai multe articole puteți găsi pe website-ul nostru de advertoriale SEO.

Un anunț de muncă reprezintă o fereastră în sufletul companiei. De multe ori puteți stabili nivelul de înțelegere pe care îl au în domeniu și cât de important consideră că este rolul, doar prin reclamă.

Dacă doriți să contribuiți atât la UX, cât și la UI, trebuie să căutați roluri care doresc ca cercetarea să facă parte din proces. Locuri de muncă care încurajează în mod activ învățarea și colaborarea cu alte echipe și nu doar introducerea unei căsuțe pentru a spune că au acum UX/UI.

Prea multe roluri doresc doar un designer de UI, dar au o idee că au nevoie de UX, așa că îl vor adăuga la specificațiile postului, în speranța că designerul poate rezolva specificul.

Dacă bănuiești acest lucru, săpați adânc în interviul dvs. pentru a descoperi dorința reală de a face UX și asigurați-vă că, compania are de fapt timpul și bugetul pentru a face cercetări. De obicei, veți ști în câteva minute ce poziție au cu adevărat pentru UX.

UI vs. UX la recrutare

Dacă doriți să vă dezvoltați echipa, este important să înțelegeți cum se descriu oamenii și unde se poziționează în dezbaterea UI vs. UX. Unii vor să facă gândirea UX egală cu ”cerul albastru” fără a se implica cu complicațiile UI. Pe de altă parte, aveți designeri UI care doresc pur și simplu să facă lucrurile să pară bine făcute, fără a se gândi la imaginea de ansamblu.

O scanare rapidă prin Dribbble arată acest lucru în acțiune. Unele design-uri UI sunt frumoase, dar ar fi lipsite de sens și ineficiente în lumea reală.

Dacă construiți o echipă, aveți grijă la specialiști cu o vedere îngustă, care nu par interesați de colaborare.

Cred că a sta ferm pe o parte a baricadei sau pe cealaltă nu este un loc minunat pentru poziționare. În echipă, întotdeuna se caută oameni cu un punct de vedere integrat. Asta nu înseamnă că fiecare persoană UX ar trebui să aibă abilități fantastice de proiectare și că fiecare designer UI ar trebui să facă lucrări UX de o complexitate mare.

Cu toate acestea, ar trebui să existe o puternică dorință de colaborare și o apreciere a contribuției altor oameni.

Concluzii

În realitate, singurul motiv pentru care diferențele dintre UI vs. UX contează este atunci când atribuiți responsabilitatea. Sunt două domenii diferite de abilitate care sunt co-dependente unele de altele.

Dacă construiți o echipă, aveți nevoie de ambele seturi de abilități care lucrează strâns.

Între timp, dacă căutați să vă alăturați unei companii, asigurați-vă că rolul pe care îl urmați vă permite să colaborați strâns cu alții care au abilități diferite. Nu ar trebui să fie cazul UI vs. UX, ci UI și UX în colaborare permanentă. Atunci când oferiți servicii de dezvoltare web această contradicție nu-și are locul în echipa dvs.

Etichete: , ,

Lasă un răspuns