GO SEO, conținut principal

Optimizare SEO

Optimizare SEO pentru motoarele de căutare este un serviciu care ar trebui aplicat de către firmă sau compania care dezvoltă un website. În general, dezvoltatorii de website-uri, nu fac optimizare SEO on-page, a unui website, lucru care duce la o altă investiţie, timp pierdut şi ingreunarea serviciilor de promovare.

La serviciile de optimizare aplicate unui website, se fac îmbunătăţiri în partea tehnică a website-ului, în structura de fişiere, titluri, descrieri, imagini, fişiere CSS şi JavaScript, fişiere PHP, etc.

Procentul de optimizare se poate controla folosind o aplicaţie Google, sau aplicaţia dezvoltată pe website-ul nostru în care veţi putea vedea eventualele erori din website.

Importanta Optimizării

…unde testam site-ul?

Procentul de optimizare al unui website, se poate testa cu o aplicaţie Google. Accesaţi Google PageSpeed Insights, adăugaţi URL-ul Dvs. (cu sau fără http:// sau www.) şi veţi putea vedea erorile din website şi compatibilitatea cu dispozitivele mobile.

Dacă website-ul testat de Dvs., nu depăşeşte un procent de 85%, pe dispozitivele mobile şi cel puţin 83%, pe computerele de birou, înseamnă că aveţi o problemă!

Titlul unei pagini sau al unui articol/produs, este cea mai importantă parte a website-ului. La crearea unei pagini noi, produs, categorie sau articol, va trebui să îi dăm un titlu care va apărea în rezultatele motoarelor de căutare.

Titlul paginii trebuie să aibă legătură cu ce prezentăm în pagina respectivă şi să nu depăşească 55 de caractere. În momentul în care titlul va depăşi 55-60, de caractere, motoarele de căutare vor tăia din titlu şi vor adăuga (…).

Titlul unei pagini trebuie să conţină cuvintele cheie importante, care vor trebui să se găsească şi în descriere sau conţinut.

Descrierea unui articol, pagină, produs său serviciu, ar trebui să înceapă cu titlul şi să nu depăşească 160-170, de caractere. În rezultatele motoarelor de căutare, descrierea va apărea sub titlu şi ar trebui să fie cât mai explicită pentru persoanele care vor vizita link-ul respectiv. Evitaţi să folosiţi expresii sau cuvinte chie dublate.

Tag-urile H1, H2 şi H3, sunt la fel de importante. Dacă în titlul unei pagini expresia pentru promovare a fost “optimizare SEO”, va trebui să folosim această expresie şi în tag-urile H1, H2, H3. Tag-ul H1, este cel mai important şi nu poate fi adăugat în pagina decât o singură dată. Noi folosim în general doar tag-uri H1 şi H2.

Link-urile sau trimiterile către alte pagini din website, de pe expresia folosită în titlu, descriere şi tag-urile specificate la secţiunea “Tag-uri”, sunt foarte importante.

De asemenea, se pot folosi două expresii îngroşate şi o expresie cu font înclinat însă, optimizarea paginii va fi prea aproape de perfecţiune şi poate deveni “super optimizata”.

Serviciul de optimizare SEO, pentru platformă WordPress, poate costa între 150 şi 250 Euro, în funcţie de complexitatea website-ului şi de problemele găsite. În general, serviciile de optimizare durează între 3 şi 5 zile lucrătoare.

Joomla, este o platformă care se poate optimiza mult mai greu din cauza structurii şi a componentelor instalate. În urma unui test SEO, se va stabili un preţ pentru serviciul de optimizare, care în general nu depăşeşte preţul pentru optimizarea platformei WordPress.

Magento, este o platformă pe care se poate dezvolta un magazin Online. Structura acestei platforme este destul de complicată şi în general aduce bătăi de cap dacă nu este structurata bine.

Cu sinceritate spun că puţine magazine online, dezvoltate pe platforma wordPress, ocupa locuri fruntaşe în motoarele de căutare.

Optimizarea unei platforme Magento, are ca preţ de start suma de 300-450 euro.

Prestashop, este tot o platformă asemănătoare cu Magento însă, mult mai stabilă din punctul nostru de vedere. Optimizarea unui magazin online, dezvoltat pe platforma Prestashop, costa între 170-350 Euro şi în general durează tot 3-5 zile.

Înapoi sus
Căutare