Ce este de făcut atunci când numele de domeniu pe care îl doreşti nu este…
SEO, 10 motive de interes pentru zona de dezvoltare web
SEO, 10 motive de interes pentru zona de dezvoltare web. Crearea unui website înseamnă mai mult decât funcționalitate, accesibilitate și atractivitate estetică.
Introducere
Astăzi, fiecare nou website necesită o integrare completă a protocoalelor de optimizare SEO. Doar în acest mod pot deveni accesibile și indexate de motoarele de căutare, precum Google.
Un website bun poate atrage cantități mari de trafic organic. Pentru a vă asigura că traficul dvs. este relevant, geo-specific și provine din segmentul țintă, trebuie să utilizați SEO în mod corespunzător.
Articole recomandate:
- UI vs. UX cu ce se diferențiază cele două
- Parola, 10 reguli de bune practici și securitate
- Optimizare SEO, un serviciu de echipă
Conform unei cercetări, 77% dintre oameni cercetează un brand înainte de a lua legătura cu acesta. Asta înseamnă că design-ul, structura, conținutul și practicile de marketing ale website-ului dvs. trebuie să fie integrate la fix.
Doriți să aveți rezultate de căutare spectaculoase!
Atât SEO off-page, cât și on-page sunt imperative pentru procesul de clasare pentru orice website de pe Google. Aici vom discuta de ce web designerii ar trebui să știe despre optimizare. În acest mod, pot crea un website care atrage vizitatori și se situează în topul rezultatelor (SERP).
1. Clasament superior cu ajutorul optimizării SEO
On-page SEO implică multe elemente, precum codul de stare HTTP, adresele URL și ”prietenia” acestora cu motorul de căutare. Alte aspecte includ adăugarea corectă a meta tag-urilor, a descrierilor și a etichetelor de titlu.
Toate aceste elemente fac o diferență uriașă în SEO on-page. Prin urmare, un designer web care cunoaște aceste detalii trebuie să știe când să le aplice, în ordinea corectă. Astfel, website-ul va primi clasamente superioare pe Google.
2. Precizie mai mare de căutare
Odată cu numărul tot mai mare de utilizatori de internet, a crescut și cererea de date. Există atât de multe mărci pentru un produs similar. Sunt sute de magazine online și numeroase sucursale ale aceluiași brand.
Înainte ca orice potențial client să apară într-un magazin, este foarte probabil să caute înainte pe internet. Statisticile arată clar acest lucru. Cu 18% mai mulți cumpărători preferă Google în loc de Amazon pentru căutarea unui produs.
Mai mult, un motor de căutare este cu 136% mai preferat decât alte website-uri, în același scop. Acest lucru necesită ca web designerii să știe SEO on page.
Astfel, pagina de business a clientului o să fie mai vizibilă pe web.
3. Mai mult trafic mobil prin optimizare SEO
Generarea de trafic este una din principalele provocări de marketing cu care se confruntă designerii și marketerii de website-uri. Designerii de website-uri au ocazia să integreze valorile de optimizare de la început.
Nu numai că fac website-ul mai ușor de utilizat, dar îl și accesibilizează pentru dispozitive. 57% dintre utilizatorii de telefonie mobilă renunță la website-ul unei mărci, dacă are o pagină nesatisfăcătoare.
Optimizarea vă ajută să îmbunătățiți aceste defecte și să adăugați conținut vizual de înaltă calitate.
Toate acestea vor conduce la un marketing mai bun. Proiectanții pot folosi acest aspect în avantajul lor. Se pot concentra pe dezvoltare web în mod atractiv și receptiv.
4. Angajament superior
În epoca actuală, fiecare brand online reflectă cât de bine se află în clasamentul Google. SEO on-page ajută la crearea unei rețele solide de link-uri interne. Acestea mențin utilizatorul angajat pe website, oferindu-le informații mai valoroase, la momentul potrivit.
De asemenea, ajută la expunerea acelor sectoare ale website-ului care au nevoie de mai multă atenție. Se sprijină și generarea unei experiențe pozitive de utilizator din partea vizitatorului.
Acest lucru ajută brand-ul să se concentreze pe obiectivele sale. Va putea să implementeze diferite strategii de marketing pentru a stimula veniturile.
5. Beneficii imparțiale pentru IMM-uri prin intermediul SEO
Companiile mari le pot domina pe cele mici în ceea ce privește dimensiunea, operațiunile și puterea angajaților. Cu toate acestea, optimizarea nu face discriminări între IMM-uri și marile afaceri.
Optimizarea nu necesită o investiție importantă. Majoritatea antreprenorilor și IMM-urilor își pot permite câteva resurse sau chiar propriul departament.
IMM-urile cu bugete limitate ar putea să nu își permită un departament dedicat pentru optimizare.
Prin urmare, designerii web trebuie să cunoască SEO în prealabil. Nu există nicio garanție că vor primi îndrumări din partea companiei atunci când website-ul devine disponibil utilizatorilor.
6. Mai mult trafic de calitate
Proiectarea unui website optimizat adecvat pe pagină ajută Google să caute mai repede prin adresele URL. Astfel, va indexa paginile mai relevante pe SERP.
Cercetările efectuate de Moz sugerează că 71,33% din click-urile efectuate pe un website sunt prezente pe prima pagină a rezultatelor căutării. Acest lucru înseamnă că un trafic mai mare și de calitate ar fi condus către website-ul dvs.
Se generează mai multe oportunități, creșterea ratelor de conversie și a rentabilității.
7. Utilizarea tehnologiilor inovatoare implică o optimizare SEO
Un conținut bine realizat are un efect direct asupra clienților dvs. 60% dintre utilizatori au început să folosească funcții de căutare vocală pentru a interacționa cu motoarele de căutare. Aceasta înseamnă că proiectanții trebuie acum să optimizeze website-ul și un conținut și pentru căutarea vocală.
De asemenea, utilizarea celor mai potrivite cuvinte cheie oferă clasificării website-ului dvs. un impuls. În acest mod, în poate aduce pe prima pagină de rezultate a motorului de căutare.
Pentru a obține funcții SEO mai avansate, designerii web implementează, de asemenea, extensii pentru o performanță optimizată și rentabilitate.
8. Crește viteza de încărcare a paginii
Fiecare designer de website-uri știe că viteza de încărcare joacă un rol decisiv în clasamentele online. Nu trebuie uitată nici experiența utilizatorului.
Unii dintre factorii care scad viteza paginii sunt imaginile mari, adresele URL proaste, respectiv codarea și temele cu prea multe widget-uri.
Astfel, cunoașterea optimizării îl ajută pe proiectant să evite erori atunci când proiectează website-ul. Poate să îmbunătățească viteza de încărcare a acestuia mult mai eficient, în comparație cu momentul în care este operațional.
9. Experiență mai mare pentru utilizatori cu ajutorul optimizării SEO
Trebuie să vă întrebați cum îmbunătățește optimizarea UX, nu? Ei bine, o bună optimizare oferă cititorilor un conținut informativ. Acesta poate fi citit și extrem de utilizabil.
De asemenea, ajută la proiectarea unui website atractiv vizual care funcționează eficient. Aceste caracteristici fac utilizatorii fericiți și își îmbunătățesc experiența pe pagina web.
Așadar, intenționați să lăsați o impresie bună de lungă durată, chiar de la început? Va trebui să introduceți optimizări, încă de la început.
10. Rentabilitate
Este irefutabil că optimizarea are un avantaj în rentabilitate. Un designer web calificat știe cât de bine poate ajuta optimizarea la reducerea costurilor.
Diferența se va vedea cu atât mai bine cu cât website-ul începe să obțină trafic. Totul, de la titlurile paginilor, meta-descrieri, structura URL-ului, etichetele corpului ori densitatea cuvintelor cheie.
Toate trebuie să fie pregătite, înainte de stadiul de funcționare. Neglijarea acestor puncte cheie poate fi în detrimentul progresului general al website-ului.