Sari la conținut
Optimizare SEO
Optimizare SEO

Optimizare SEO, un serviciu de echipă

Optimizare SEO, un serviciu de echipă. Importanța muncii în echipă și a fluxului de lucru lipsește adesea din discuțiile despre succesul în promovare Web.

Înțelegând ce funcționează pentru ceilalți, putem să sperăm să nu facem greșelile lor timpurii. Costurile unei coordonări deficitare sunt traficul, conversiile, relațiile de muncă. Aceste costuri sunt foarte reale. Website-urile pot suferi de mai puțin trafic organic și/sau de conversii reduse.

Persoanele care aleargă curse de ștafetă predau bastonul de la alergător la alergător. Diverșii membri ai echipei care lucrează pentru un website trebuie să lucreze la modul în care interacționează și își efectuează munca reciproc alergătorii de ștafetă.

Uneori, strategia SEO suferă, alteori estetica designului suferă, alteori experiența utilizatorului suferă. Trebuie să se facă compromisuri între cele trei. Ceva trebuie să se ofere și nu doriți ca aceste discuții să afecteze coeziunea echipei.

Cum coordonează agențiile și companiile în mod eficient optimizare SEO?

Poate exista un acord cu privire la ceea ce contează. Dar există similitudini și diferențe interesante în modul în care echipele prioritizează ceea ce contează. Pentru a utiliza din nou analogia cursei de ștafetă, există diferențe în modul în care oamenii definesc un ”transfer manual”.

Putem învăța ceva unul de la celălalt despre optimizare SEO și conținutul acestui serviciu? Așa cred. Această credință stă la baza acestui articol. Oamenii își organizează echipele în jurul anumitor principii directoare. Se pare că există un număr limitat al acestor principii directoare, iar ordinea importanței variază de la echipă la echipă.

Șapte principii pentru echipe în optimizare SEO

Orice principiu de orientare contează pentru toată lumea. Există diferențe de opinie despre care sunt cele mai importante. Există, de asemenea, uneori necesitatea de a compensa. De exemplu, pentru a utiliza corect anteturile H2, H3, acestea trebuie să apară pe pagină. Pentru unele pagini, designerii pot crede că nu se potrivesc. Uneori se întâmplă ca pentru a îmbunătăți estetica designului paginii, se taie puțin din optimizare SEO on-page și invers.

Modul în care prioritățile conflictuale sunt gestionate diferă de la echipă la echipă. Prioritatea pornește de la cele mai importante principii. Putem învăța unul de la altul printr-o examinare la nivel înalt a modului în care echipele de conținut și servicii SEO își organizează munca și gestionează conflictele.

1. Managementul proiectului

Acesta este unul testat și un adevărat management de proiect cu care suntem cu toții familiari. Obiective, repere, sarcini și multe altele. Acest lucru este cel mai important principiu de orientare al acestora. Obiectivele trebuie stabilite corect. Reperele rezultă din necesitățile clientului. Sarcinile sunt repartizate corespunzător și eficient. Termenul limită este termenul limită – reprezintă un fractor decisiv în organizarea echipei.

2. Colaborare: Lucrul împreună este considerat cel mai important

Colaborarea este diferită de managementul de proiect. Accentul se concentrează mai mult pe lucrul împreună, decât pe structura în care este administrată lucrarea. Acest lucru se simte a fi mai fluid și de a implica mai multă daruire. Acesta presupune și implicarea clientului dacă apare necesitatea.

Desigur, există o structură a proiectului în care se lucrează. Accentul prima dată este pe colaborare, apoi pe structura de management al proiectului.

3. Managementul clienților

După cum vă puteți imagina aceasta a fost preocuparea exclusivă a agențiilor. Atunci când serviciile și optimizare SEO sunt oferite de agenții. Ideea de aici este: echipa internă onorează ceea ce a fost de acord cu clientul. În acest sens clienții sunt implicați în trasarea obiectivelor SEO. Aici putem discuta despre începuturile în care serviciile SEO contribuie la educarea clienților.

4. Gestionarea priorităților, relativ este cea mai importantă

Aici se concentrează pe gestionarea priorităților relative. Ideea de bază constă într-un mod foarte structurat de determinare a modului în care se realizează compromisurile. Care este esențial pentru modul în care acești oameni derulează proiecte. Gestionarea priorităților ajută implicit și la distribuiarea eficientă a sarcinilor.

5. Educație și cunoștințe: concept interesant de piața de idei

Principalul obiectiv aici este că nu este suficient ca oamenii să spună celorlalți ce este important. Ei trebuie să explice și să convingă de ce este important acest punct de vedere. În cadrul acestor echipe, membrii echipei se „vând” reciproc pe idei pentru a ajuta la eficientizarea muncii. Optimizare SEO poate ajuta pe designeri de ce contează anteturile. Designerii învață pe specialiștii SEO de ce contează șabloanele.

Unele dintre aceste echipe păstrează, de asemenea, o bază de cunoștințe partajată la care toată lumea contribuie, ceea ce permite noilor membri ai echipei să accelereze mai rapid.

6. Optimizare SEO depinde de contex

Ideea este că ceea ce contează cel mai mult este dependent de context. Lucrezi cu un client care are deja mult trafic organic și dorește să crească ratele de conversie? Lucrezi cu o postare pe blog a cărei meserie este de a atrage cititorii și de a le transmite către o pagină de destinație. Sau o pagină de destinație a cărei meserie este de a-l determina pe cititor să descarce un eBook?

Contextul dintr-un proiect specific, sau setul de sarcini din cadrul unui proiect determină ceea ce contează cel mai mult. De asta este important ca membrii echipei să aibă câteva cunoștințe generale despre diferite informații SEO.

7. Experimentare: sau, cu alte cuvinte, arată-mi datele

Pentru unii importanța experimentării este principiu principal de orientare. Este metodologia standard predată în cărți ca, ”Start Lean” și ”Running Lean”. Pentru aceia dintre voi care nu au citit aceste cărți, ideile principale sunt:

1. Scrieți-vă presupunerile

2. Traduceți aceste ipoteze într-o ipoteză testabilă

3. Experimente de structură cu care să testeze acele ipoteze

4. Analizați rezultatele experimentelor

Dacă un experiment dovedește că o ipoteză este adevărată, faceți mai multe lucruri. Dacă se dovedește că o ipoteză este falsă, încetați să faceți asta. Un aspect important este ca experimentarea să nu fie făcută pe banii și timpul clienților. În prima fază experimentarea se poate face pentru propriul site de prezentare.

Concluzii

Nu se întâmplă ca fiecare echipă șă-și organizeze activitatea în baza unui singur principiu directiv. Fiecare echipă atribuie o importanță diferită. Greutatea diferitelor principii de orientare este diferența în modul în care și-au organizat munca. Toată lumea s-a așezat în tipare în timp. Toată lumea a avut, uneori, în trecut, frustrări atunci când munca a fost coordonată și/sau predată prost și/sau pur și simplu realizată prost.

În timp ce au întâmpinat probleme, au vorbit despre cum să le rezolve și au făcut modificări la modul în care au funcționat. Principiile directoare care au devenit cele mai importante pentru ei par să fie un rezultat al problemelor specifice pe care trebuiau să le rezolve.

Efortul pentru optimizare SEO presupune și o responsabilitate foarte mare. Observația interesantă este că, profiturile pe termen scurt ajută la finanțarea eforturilor pe termen lung. Experimentarea trebuie să fie cheia pentru soluționarea conflictelor apărute în interiorul echipelor.

Dvs. decideți care sunt principiile de organizare cele mai importante pentru echipa din care face-ți parte, sau o conduce-ți.

Succesul necesită consecvență, coerența necesită un anumit nivel de stabilitate, iar stabilitatea necesită ca regulile să nu fie arbitrare și să se schimbe frecvent.

Așadar, trebuie să știți care sunt principiile de organizare cele mai importante pentru dvs. și echipa dvs. și să organizați modul în care vă desfășurați optimizarea SEO.

Înapoi sus
Căutare