SEO 2015

...strategii noi in SEO, sau revenim la origini?

SEO 2015 seo 2015 SEO 2015 seo 2015SEO 2015 – Incepand cu anul acesta, strategiile de promovare pentru motoarele de cautare vor fi mult mai dificile? Promovarea unui website pentru ocuparea unei pozitii de top va avea la baza continutul unic, link-urile naturale si retelele sociale. Daca in anul 2013 si 2014, inca se mai foloseau strategii SEO necontrolate, metode „Black Hat”, directoare web slabe si comentarii pe bloguri din nise diverse, anul 2015, va fi anul cu cele mai multe disparitii din Google, ale site-urilor slabe sau care folosesc metode mai putin legale. Sa revenim si sa ne amintim ce este de fat SEO!

SEO, optimizare pentru motoare de cautare sau „Search Engine Optimization”, este un proces aplicat unui website sau unei pagini web, produs, articol, etc. pentru imbunatatirea vizibilității in motoarele de cautare. SEO este practic o sectiune a Marketing-ului online (Search Engine Marketing), care are doua categorii principale – optimizare SEO on-page si optimizarea off-page. Aceste doua categorii sau servicii sunt aplicate dupa un anumit standard si in mod normal primul serviciu aplicat unui website este optimizarea on-page, care are ca scop imbunatatirea codului sursa, a imaginilor, a tag-urilor, etc.


OPTIMIZARE SEO ON-PAGE

Optimizarea SEO on-page, se refera practic la toate masurile care pot fi luate direct in codul sursa al site-ului pentru imbunatatirea traficului si pentru o pozitionare cat mai buna in clasamentul de cautare.

Serviciile de acest gen includ masuri de optimizare a continutului sau de imbunatatire a meta tag-urilor, a imaginilor, fisiere CSS si JavaScript – mai exact, tot ce tine de partea tehnica a website-ului Dvs.

OPTIMIZARE SEO OFF-PAGE

In general, persoanele sau companiile care se ocupa de promovare Web, au secretele sau standardele lor. Off-page, sau promovarea online, se refera la tehnici pentru imbunatatirea pozitiei in SERPs.

Foarte multe persoane asociaza optimizarea off-page cu link building-ul, dar nu este doar atat. Intr-adevar, exista un standard in promovarea online si aici ma refer la serviciile simple, aplicate oricarui website nou.


Continutul unei pagini Web, sau continutul unui articol este cheia succesului in promovarea unei afaceri pe Internet. Practic, vizitatorul ajunge pe pagina Dvs., doar daca articolul, sau pagina respectiva este optimizata bine din punct de vedere on-page si off-page.

Care este legatura celor doua servicii! Serviciile de optimizare on-page (partea tehnica a site-ului), ajuta la performanta acestuia, la incarcarea rapida a unei pagini in browser si la optimizarea titlurilor, cuvintelor cheie, tag-urile, imaginile, etc. si chiar la optimizarea continutului (densitate, relevanta, proximitate, etc.).

O pagina Web, este interogata in browser de o anumita persoana daca pagina respectiva se gaseste in partea de sus a rezultatelor organice sau daca este accesata direct la adaugarea URL-ului, in casuta de cautare a browserului. Pana aici totul este OK. Problemele apar doar daca pagina respectiva se incarca greu – vizitatorul renunta si este posibil sa pierdeti un client.

SERVICII SI SOLUTII PENTRU OPTIMIZAREA SEO ON-PAGE

  • WEBSITE-UL NU APARE IN REZULTATELE ORGANICE

    Un website se poate incarca rapid in browser, dar nu apare in rezultatele organice pentru ca nu este optimizat off-page si optimizarea on-page, sectiunea de continut (titluri, descrieri, continut, imagini) este slaba.

    • Optimizam titlurile si descrierile paginilor cu expresii relevante
    • Adaugam tag-utile H1 si H2, acolo unde este necesar
    • Controlam descrierea ALT, a imaginilor
    • Optimizam continutul paginii (densitate de cuvinte cheie, expresii bold, etc.)
    • testam link-urile din paginile respective
  • WEBSITE-UL A DISPARUT DIN CAUTARI

    Aceste probleme apar foarte des la ora actuala. Motivul poate fi numarul mare de link-uri trimise catre pagina respectiva, continut duplicat sau fara relevanta, optimizarea on-page foarte slaba, etc. Ce solutii avem!

    Va trebui sa ne trimiteti un email prin care solicitati un audit SEO 2015. Acest audit poate dura maxim 3 zile si costa 150 Euro. Solutiile sunt garantate! Site-ul poate reveni la pozitia initiala in functie de gravitatea problemei.

  • POZITIONAREA IN MOTOARELE DE CAUTARE

    Pozitia in rezultatele organice nu ocupa prima pagina sau primele locuri si site-ul se incarca greu in browser. Acest lucru este valabil si pentru magazinele online, nu doar pentru site-uri de prezentare.

    • Vom testa optimizarea site-ului pentru motorul de cautare Google – aici folosim in general unealta gratuita de la Google, care se numeste „PageSpeed Insights”
    • Vom testa backlink-urile
    • Vom testa titlurile, descrierile, imaginile, fisierele CSS, JS, etc. si vom gasi solutiile cele mai bune pentru ocuparea unui loc in top.

Save

Articol scris de: SEO Romania in data de:

SEO 2015

SEO 2015 – Incepand cu anul acesta, strategiile de promovare pentru motoarele de cautare vor fi mult mai dificile? Promovarea unui website pentru ocuparea unei pozitii de top va avea la baza continutul unic, link-urile naturale si retelele sociale. Daca in anul 2013 si 2014, inca se mai foloseau strategii SEO necontrolate, metode „Black Hat”, […]


Comentarii.

Pana acum nu exista nici un comentariu. Avem onoarea sa citim ceva de la Dvs.?

Parerea Dvs.?.

 © 2008-2016  Computerscom SEO Romania