Google SEO

...articole SEO si Web Design, din aceasta categorie...

Se pare ca Google Videos,  va fi desfiinţat pe 29 aprilie anul acesta. Reprezentantii companiei Google, au anuntat utilizatorii serviciului Google Videos, sa-si salveze continutul incarcat pe site. Din data de 29 aprilie, utilizatorii acestui serviciu nu vor mai putea urmari sau uploada materiale pe Google Videos.

Ei spun ca filmele deja incarcate vor putea fi descarcate de pe site pana pe data de 13 mai, ultima zi de viata a acestui serviciu. Pentru ca Youtube, este pe primul loc in acest domeniu, utilizatorii Google Videos sunt incurajati sa transfere materialele pe YouTube. Desfiintarea Google Videos vine ca urmare a deciziei luata de compania Google si are ca scop propulsarea website-ului YouTube, ca portal de continut.  In luna Martie, Google a cumparat compania Green Parrot Pictures, pentru a imbunatati calitatea materialelor video.

Informatii SEO  Informatii SEO – Intrebari informatii seo

Ce stim despre SEO !

Informatii SEO – Informatii despre acest domeniu, se gasec peste tot in Internet si putem invata destul de usor. Nici nu este extrem de greu, insa trebuiesc respectate niste standarde pentru a avea un website de succes. Foarte multe persoane din acest domeniu ascund modul in care aplica aceste servicii promoveaza un website. Dupa parerea mea, nimeni nu a fost nascut si infasat intr-un scutec SEO ! De undeva au invatat si ei? Acelasi lucru il poate face oricine, cu perseverenta poti ajunge sa promovezi un website singur. Am participat la foarte multe discutii pe forum-uri si cate o data se mai gaseste cate un „Nenea stie tot”, care da raspunsuri de la o foarte mare inaltime. Eu ma intreb – de ce oare ?

Un raspuns corect, pentru un incepator in acest domeniu este un lucru foarte omenesc, parerea mea, nu trebuie sa uiti ca si tu ai fost incepator. In acest articol, voi incerca sa raspund la intrebarile vizitatorilor legate de optimizare SEO, promovare Web sau alte probleme de configurare si instalare a diverselor platforme. Nu le stiu eu pe toate, asa ca astept raspunsuri si de la persoanele avansate in acest domeniu. Daca aveti o problema sau vreti sa stiti mai mult despre SEO, nu ezitati sa intrebati. Eu voi incerca sa dau un raspuns la problema Dumneavoastra.

Cateva pareri despre schimbarile recente in algoritmul motorului de cautare Google ! Am intrat in anul 2011 cu foarte multe sperante si incredere in viitoarele schimbari pe care le va face Google, sau care deja sunt facute. Din punctul meu de vedere, in luna Ianuarie a acestui an, mai exact in data de 20 Ianuarie, cand a fost facut update-ul de Page Rank, foarte multe website-uri au avut scaderi mari. Inca nu se stie exact pe ce principii lucreaza Google, toti ne dam cu parerea si incercam sa gasim raspunsuri pentru a putea tine o constanta in promovarea paginilor web.

Din cate am observat si ma refer in special la website-urile mele, vechimea link-urilor catre un anumit site, obligatoriu trebuie sa depaseasca 7-8, luni sau daca nu si mai mult. Daca ai un link catre site-ul tau numai 2-3 luni, acesta este ca si inexistent. Aici ma refer strict la cresterea de page Rank.

O alta importanta problema este timpul de incarcare a paginii Web, in browsere. Aici lucrurile nu stau tocmai bine, conteaza foarte mult serverul de pe care se incarca pagina ta. Pana in data de 21, Ianuarie, Computerscom SEO Romania, a fost hostat la Hostgator. Dupa update-ul de Page Rank, nu a avut o crestere in acest sens (in afara de pagina  /contact , care a luat Page Rank 2. Nu i-mi explic cum a avut aceasta ridicare pentru ca nu exista link-uri catre ea, este o pagina simpla de contact) si m-am gandit sa mut pagina pe un host din Romania. Problema este ca pagina mea se incarca in mai putin de 0.7 secunde iar acum depasesc 1.2, sau 1,4 secunde. Este foarte curios, interogarea se face din Romania, pagina se deschide din Romania, timpul de incarcare este mai mare fata de Hostgator, care are serverele prin America.

Cu siguranta, timpul de incarcare a paginii web in browser, a fost inclusa in algoritmii Google. O alta parere ar fi ca Google, culege foarte multe date si din Google Analytics, un serviciu gratuit de la Google si care dupa parerea mea nu ar trebui ignorat.  Dupa cum vad, densitatea cuvintelor cheie, ar trebui sa fie cat mai mica si nu trebuie pus accent pe optimizarea termenilor in paginile web, articolul sau articolele trebuie sa para cat mai naturale. Problema este ca la prezentarea unui serviciu sau al unui produs, trebuie sa folosesti numele acestuia de cel putin 4-5 ori, altfel textul nu poate fi inteles. Cum pot povesti sau prezenta un produs, daca nu ii folosesc numele ? In cazul in care depasesc densitatea cuvintelor cheie, articolul meu sau pagina respectiva va fi undeva spre coada in cautarile Google.

Page Rank Update 20 Ianuarie 2011

Nu prea suna bine Update de Page Rank – la majoritatea site-urilor mele PR-ul a scazut. Dupa 9 luni de asteptari si balbaieli in acest domeniu, iata ca a venit si ziua in care sa facut update de Page Rank 2011. Din punctul meu de vedere, acest algoritm de la Google, a avut schimbari majore. Inca nu sunt sigur care sunt criteriile de baza pentru a avea o crestere de PR !

Computerscom SEO Romania, a ramas la PR2, problema este ca am avut cateva articole cu Page Rank 2 si au scazut la PR1. Cel mai dubios este ca la pagina de contact, care nu are link-uri catre ea si care nu este o pagina foarte importanta, am luat Page Rank 2.

Exista intr-adevar o intreaga enciclopedie pentru acest subiect ! Cum fac promovare pentru Google ! La aceasta intrebare pot fi date foarte multe raspunsuri si se poate veni cu la fel de multe pareri. Din punctul meu de vedere si din experienta mea in acest domeniu, un website, trebuie sa indeplineasca anumite conditii pentru un loc mai bun in motoarele de cautare, fie el Google, Yoahoo sau Bing.

Majoritatea sau daca nu chiar toate, folosesc acelasi sistem, difera doar modul in care sunt testate paginile web si accentul care se pune pe diverse parti ale paginii respective, ma refer la titluri, descrieri, continut, etc. Google, are un sistem mai complicat si in continua schimbare, cu siguranta se incearca trierea site-urilor care nu au continut relevant si care speculeaza modul de promovare prin diverse tertipuri.

Mai nou, sunt discutii cum ca Google, ar renunta la meta tag-ul „description”, adica sa nu mai fie o parte importanta din site si cu siguranta va indexa paginile doar dupa continut, descrierea din imagini si link-uri. La ora actuala, sunt site-uri care nu au descriere la diverse pagini. Alea cum sunt indexate ? Dupa ce ? Am inteles ca Google, citeste descrierea site-ului respectiv din directorul DMOZ si daca site-ul nu exista in directorul Google, face un rezumat al continutului si extrage expresiile importante.

Exista foarte multe moduri in serviciul de promovare pentru Google, important este sa ai un titlu bun, o descriere buna si un continut cat mai natural. Apoi, imagini cu descriere si link-uri care sa contina cate o expresie pentru care se incearca promovarea pentru Google, in rest, asteptare si promovare prin alte metode naturale !

Daca bine imi amintesc, am inceput sa dau o importanta mai mare la Page Rank, prin anul 2003 sau 2004. La momentul acela nu eram foarte interesat de acest subiect si nu dadeam o foarte mare importanta. Lucrurile acestea erau inca noi in Romania. Datorita acestui serviciu oferit de Google, foarte multe persoane au avut enorm de castigat, datorita vanzarii de link-uri si puterii pe care o avea Page Rank, in acel timp.

Google Sitelinks – Webmaster Tools Sitelinks

Google sitelinks  Google Sitelinks – Webmaster Tools sitelinksFoarte multi dintre utilizatorii serviciilor oferite de Google, nu stiu ce inseamna si cum sa apara link-uri la sectiunea sitelinks din Webmaster tools. Pentru a putea obtine aceste link-uri, site-ul tau trebuie sa fie bine structurat si sa aiba pagini care apar pe primul loc in Google, dupa anumite cuvinte cheie si expresii. Am sa va dau cateva informatii despre conditiile care ar trebui indeplinite pentru a avea link-uri la sectiunea sitelinks din webmaster tools. Aceste detalii nu sunt 100%, adica pot fi mult mai multe conditii de care se leaga aceasta sectiune. Eu voi arata doar conditiile testate de mine pentru acest serviciu.

  • La cautarile in Google, site-ul trebuia sa apara pe primul loc dupa anumite cuvinte cheie pe o perioada de timp.
  • Sunt foarte importante si numarul de click-uri, care vin din cautarile pe Google.
  • La sitelinks, nu vor aparea decat link-urile care au cele mai multe backlinks
  • Este foarte importanta si vechimea site-ului. Este posibil sa aveti link-uri si cu o vechime mai mica de 2 ani (in general ar trebui cam 2 ani de vechima)  a site-ului, insa paginile care vor aparea la sitelinks, nu vor fi decat daca sunt bine optimizate si promovate.

Google Sitelinks  Google Sitelinks – Webmaster Tools google sitelinks

Asa apar link-urile in Webmaster Tools. La cautarile in Internet, dupa anumite cuvinte cheie sau expresii, Google afiseaza pagina principala in care exista cuvantul cheie respectiv si inca doua sau trei link-uri catre pagini similare. In acest mod, se usureaza navigarea in site pentru vizitator, el are posibilitatea de a naviga direct la pagina care prezinta interes pentru el. Iata cum arata in Google:

Sitelinks Computerscom  Google Sitelinks – Webmaster Tools sitelinks computerscom

Alte articole SEO interesante:

SEO Expert Romania Alba Iulia

SEO Expert  SEO Expert Computerscom seo expertComputerscom SEO Romania, se ocupa de Optimizare si Promovare Web Profesionala, Internet Marketing si Web Design. Puteti apela telefonic pe Domnul Tanase Dorel, pentru servicii SEO Profesionale. Call now ! | Phone: (0040) 741 063594.

Cu o experienta indelungata in acest domeniu, suntem capabili sa rezolvam orice problema din aceste domenii. Daca site-ul Dumneavoastra nu este optimizat sau promovat in mod profesional, puteti apela la serviciile oferite de firma noastra.

Computerscom Romania SEO Expert, poate promova website-ul Dumneavoastra in motorul de cautare Google sau Yahoo

Ce aduce Google in 2011 ! Promovare Profesionala

Google SEO 2011  Google 2011 | Ce aduce Google in 2011 ! google seo 2011

Daca anul 2010, a trecut si asteptarile noastre pentru Page Rank, au fost in zadar, suntem foarte curiosi ce va fi in Google 2011 ! Pentru ca Google este lider intre motoarele de cautare, in anul 2010 a avut multe schimbari, un progres in tot ce prezinta ca si motor de cautare. In anul urmator asteptam Page Speed, pentru Google Chrome. La ora actuala exista doar pentru Mozila Firefox, sub tool-ul Firebug. Ca si viteza, browser-ul Google Chrome, (mai mult…)

Expert Google  Expert Google – Cautare avansata expert google

Cautarile in Internet, cu motorul de cautare Google, sunt efectuate de milioane de utilizatori din intreaga lume. Nu poate fi complicat sa gasesti un articol sau un produs pentru care esti interesat. Problema intervine atunci cand te intereseaza un anumit domeniu sau mai exact, cand doresti afisarea unei expresii exacte. Diferentele sunt foarte mari, ma refer la numarul de afisari. In continuare am sa va dau cateva exemple de cautari in prietenul nostru Google.

Sa luam ca exemplu expresia – Expert Google, iata mai jos afisarile pentru aceasta expresie si numarul de cautari:
Expert Google  Expert Google – Cautare avansata expert google
Dupa cum se vede in imaginea de mai sus, sunt aproximativ 142 miliane de rezultate, un numar destul de mare pentru aceasta expresie. Computerscom Romania este pe locul trei, nu asta vreau sa scot in evidenta ci diferenta intre modul de scriere a expresiilor pe Google. Folosim aceasi expresie Expert Google, insa de data aceasta vom pune intre ghilimele – " Expert Google ", iata diferenta :
Expert Google Diferenta  Expert Google – Cautare avansata expert google diferenta
Diferenta de afisare a rezultatelor este foarte mare, de la 142 de milioane la numai 23 de mii. Acest mod de cautare este foarte important pentru afisarea exacta a rezultatelor, evitand astfel rasfoirea a mii de pagini Google. {jcomments on}
 Page 2 of 3 « 1  2  3 »
 © 2008-2016  Computerscom SEO Romania