Cateva pareri despre schimbarile recente in algoritmul motorului de cautare Google ! Am intrat in anul 2011 cu foarte multe sperante si incredere in viitoarele schimbari pe care le va face Google, sau care deja sunt facute. Din punctul meu de vedere, in luna Ianuarie a acestui an, mai exact in data de 20 Ianuarie, cand a fost facut update-ul de Page Rank, foarte multe website-uri au avut scaderi mari. Inca nu se stie exact pe ce principii lucreaza Google, toti ne dam cu parerea si incercam sa gasim raspunsuri pentru a putea tine o constanta in promovarea paginilor web.

Din cate am observat si ma refer in special la website-urile mele, vechimea link-urilor catre un anumit site, obligatoriu trebuie sa depaseasca 7-8, luni sau daca nu si mai mult. Daca ai un link catre site-ul tau numai 2-3 luni, acesta este ca si inexistent. Aici ma refer strict la cresterea de page Rank.

O alta importanta problema este timpul de incarcare a paginii Web, in browsere. Aici lucrurile nu stau tocmai bine, conteaza foarte mult serverul de pe care se incarca pagina ta. Pana in data de 21, Ianuarie, Computerscom SEO Romania, a fost hostat la Hostgator. Dupa update-ul de Page Rank, nu a avut o crestere in acest sens (in afara de pagina  /contact , care a luat Page Rank 2. Nu i-mi explic cum a avut aceasta ridicare pentru ca nu exista link-uri catre ea, este o pagina simpla de contact) si m-am gandit sa mut pagina pe un host din Romania. Problema este ca pagina mea se incarca in mai putin de 0.7 secunde iar acum depasesc 1.2, sau 1,4 secunde. Este foarte curios, interogarea se face din Romania, pagina se deschide din Romania, timpul de incarcare este mai mare fata de Hostgator, care are serverele prin America.

Cu siguranta, timpul de incarcare a paginii web in browser, a fost inclusa in algoritmii Google. O alta parere ar fi ca Google, culege foarte multe date si din Google Analytics, un serviciu gratuit de la Google si care dupa parerea mea nu ar trebui ignorat.  Dupa cum vad, densitatea cuvintelor cheie, ar trebui sa fie cat mai mica si nu trebuie pus accent pe optimizarea termenilor in paginile web, articolul sau articolele trebuie sa para cat mai naturale. Problema este ca la prezentarea unui serviciu sau al unui produs, trebuie sa folosesti numele acestuia de cel putin 4-5 ori, altfel textul nu poate fi inteles. Cum pot povesti sau prezenta un produs, daca nu ii folosesc numele ? In cazul in care depasesc densitatea cuvintelor cheie, articolul meu sau pagina respectiva va fi undeva spre coada in cautarile Google.

Articol scris de: SEO Romania in data de:

Google SEO 2011

Cateva pareri despre schimbarile recente in algoritmul motorului de cautare Google ! Am intrat in anul 2011 cu foarte multe sperante si incredere in viitoarele schimbari pe care le va face Google, sau care deja sunt facute. Din punctul meu de vedere, in luna Ianuarie a acestui an, mai exact in data de 20 Ianuarie, […]


Comentarii.

Parerea Dvs.?.

 © 2008-2016  Computerscom SEO Romania